«Школа-Сходинки» та міжнародні конференції: як сфера аутизму стала дуже близькою для Наталії Андреєвої

На той момент, коли Наталія Андреєва помітила, що її син розвивається інакше, ніж решта дітей, вона працювала логопедом. Однак про аутизм не знала майже нічого, бо під час її навчання такі теми не піднімалися. Про порушення психічного розвитку тоді говорили лише як про шизофренію.

Наталія Андреєва пройшла шлях від мами, яка не знає, як правильно допомогти своїй дитині, до справжнього спеціаліста у сфері аутизму. На сьогоднішній день вона – засновниця та директорка благодійної організації «Школа-Сходинки» для дітей з РАС, авторка багатьох наукових статей, співавторка підручника для батьків та педагогів «Корекційний розвиток аутичної дитини».  Крім того, жінка – співорганізатор Всеукраїнських конференцій «Аутизм в Україні» з міжнародною участю.

У рамках проєкту «Як все починалося» Наталія Андреєва розповіла про свого сина та про те, як ще з однією мамою створила експериментальний клас на базі школи-інтернату для дітей з тяжкими порушеннями мовлення, і чому державні служби не дозволили їм працювати далі.

В інтерв`ю Наталія Андреєва описала і методи роботи з особливими дітьми «Школи-Сходинки» та уточнила, які спеціалісти там працюють.

«Батьки, які до нас зверталися, – каже жінка, – отримали підтримку, отримали знання та поштовх, який давав змогу далі розвиватися разом зі своєю дитиною».

Додамо, що за час своєї діяльності Наталія Андреєва разом з колегами допомогла близько 750 сім`ям.

Повне інтерв`ю дивіться тут: https://www.youtube.com/watch?v=JWB_TMcE1fk&list=PLQDGjpYj_MwP3X04F7mQSQUDdrf1ii-6d&index=10