Освітній проект про аутизм та інклюзію. Т. Ларіна | Булінг. Чи можна захистити дитину з ОП від психологічного цькування за допомогою гаджетів?

31.05.2021

Сучасний світ неможливий без інтернету. За допомогою мережі ми працюємо, навчаємось, спілкуємось з іншими. Що таке комунікація онлайн та чи завжди сучасні гаджети корисні? Як допомогти дитині з ОП налагодити…

Читати далі Освітній проект про аутизм та інклюзію. Т. Ларіна | Булінг. Чи можна захистити дитину з ОП від психологічного цькування за допомогою гаджетів?

Освітній проект про аутизм та інклюзію | Ларіна Т. Гнів та злість по відношенню до дитини з особливими потребами

25.05.2021

Чому діти з особливими потребами викликають негативні емоції в інших? Чому у 21 столітті між толерантністю на словах і розумінням на ділі досі існує прірва? Про це надважливе питання розповідає…

Читати далі Освітній проект про аутизм та інклюзію | Ларіна Т. Гнів та злість по відношенню до дитини з особливими потребами

Освітній проект про аутизм та інклюзію | Ларіна Т. Правила протидії булінгу

25.05.2021

Що таке булінг та чому про це явище важливо говорити? Як протидіяти та не допустити знущань однолітків над дитиною з особливими потребами у школі? Інформацію, яка може врятувати життя дитині…

Читати далі Освітній проект про аутизм та інклюзію | Ларіна Т. Правила протидії булінгу

Освітній проект про аутизм та інклюзію | Сергієнко І. Поведінка як комунікація

25.05.2021

Чому поведінку відносять до виду комунікації? Як дія може стати частиною спілкування дитини з аутизмом та яким чином це проявляється у малюків з ментальними розладами? На ці та інші важливі…

Читати далі Освітній проект про аутизм та інклюзію | Сергієнко І. Поведінка як комунікація

Освітній проект про аутизм та інклюзію | Сергієнко І. Стратегії підтримки при сенсорних порушеннях (Частина 2)

25.05.2021

Продовження першої лекції про стратегії підтримки при сенсорних порушеннях від МГО “Дитина з майбутнім” у колаборації з фармацевтичною компанією ACINO у рамках циклу лекцій “Стратегії підтримки при сенсорних порушеннях”.  Першу…

Читати далі Освітній проект про аутизм та інклюзію | Сергієнко І. Стратегії підтримки при сенсорних порушеннях (Частина 2)

Освітній проект про аутизм та інклюзію | Сергієнко І. Стратегії підтримки при сенсорних порушеннях (Частина 1)

25.05.2021

Продовжуємо говорити про сенсорні порушення у дітей з аутизмом, і розглянемо стратегії втручання у різновиди вад та способи допомоги дитині з порушенням у рамках циклу лекцій “Стратегії підтримки при сенсорних…

Читати далі Освітній проект про аутизм та інклюзію | Сергієнко І. Стратегії підтримки при сенсорних порушеннях (Частина 1)

Освітній проект про аутизм та інклюзію | Наталя Стручек. Підготовка дитини до школи

17.05.2021

Звичайний дитсадок чи спеціалізований заклад? Як діти з аутизмом можуть інтегруватися у суспільство? Про те, для чого дитині з особливостями розвитку потрібно відвідувати дитячий садок та на що варто звернути…

Читати далі Освітній проект про аутизм та інклюзію | Наталя Стручек. Підготовка дитини до школи

Освітній проект про аутизм та інклюзію | Галина Лозова. Спеціалізована література для дітей з ментальними порушеннями

17.05.2021

Де знайти відповіді на найболючіші та найактуальніші питання щодо аутизму? Якими джерелами користуватися, щоб отримати дійсно корисну та надійну інформацію про розлад? Які матеріали запропонувати дитині для розвитку? Про це…

Читати далі Освітній проект про аутизм та інклюзію | Галина Лозова. Спеціалізована література для дітей з ментальними порушеннями

Освітній проект про аутизм та інклюзію | Інна Сергієнко. Проблеми дитини за сенсорними системами

17.05.2021

Вади сенсорної системи впливають не лише на внутрішні відчуття та світосприйняття, але й позначаються на поведінці дитини. Про те, як поводиться малеча з різними видами сенсорних порушень та на що…

Читати далі Освітній проект про аутизм та інклюзію | Інна Сергієнко. Проблеми дитини за сенсорними системами

Освітній проект про аутизм та інклюзію | Інна Сергієнко. Види сенсорних порушень.

17.05.2021

Ми відчуваємо світ через сенсорну систему, яка складається з 21 підсистеми: зір, нюх, смак, дотик, відчуття рівноваги тощо. Завдяки органам чуття дитина сприймає оточення та відчуває себе. Але як змінюється…

Читати далі Освітній проект про аутизм та інклюзію | Інна Сергієнко. Види сенсорних порушень.