Підходів до коригування аутизму в світі існує безліч. Проте концепція TEACCH зарекомендувала себе як одна з найбільш ефективних та науково обгрунтованих. Підхід включає у себе багато педагогічних інструментів, серед яких структурування та візуалізація. Що це таке та як працюють ці механізми при роботі з аутистами розповідає мама дорослого аутиста, професор, д-р психологічних наук, зав.кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти ЛНУ ім.Івана Франка Катерина Островська.
Вам також може сподобатись

Освітній проект про аутизм та інклюзію. Островська К. Адаптація простору. Розвиток здібностей у взаємозв’язку з реаліями життя

Освітній проект про аутизм та інклюзію. Панічевська Є. Використання невербальної комунікації. Використання альтернативних засобів комунікації
