У перший день весни 1 березня в столиці відбулася презентація єдиного в своєму роді посібника з тьюторства «Тьютор в інклюзівній школі: супровід дитини з особливими розвитку». Книга являє собою узагальнений і систематизований матеріал про роботу тьютора – педагога по супроводу дитини з особливостями розвитку в інклюзивній школі.
На презентації, яка пройшла в дуже затишній атмосфері невеликого столичного кафе, експерти обговорили зміст діяльності тьютора, індивідуальний план і програму, інші приклади інструментів. Як спілкуватися з однолітками і як вчителям сприймати асистента дитини, що таке договір між школою і тьютором та багато іншого.
Ця книга для тих, хто не зовсім розуміє, хто такий тьютор: від батьків до директора школи. Автор книги – Інна Карпенкова, редактор – глава Асоціації батьків дітей з аутизмом, мама школяра з аутизмом Євгенія Панічевська. Фонд «Дитина з майбутнім» допоміг книзі вийти друком.
«Супровід дітей з аутизмом в навчальному закладі – нове завдання для нашої системи освіти. Багато хто просто не розуміє суті роботи і ролі такого фахівця, – говорить Євгенія Панічевська. – Книга буде корисна як шкільній адміністрації та вчителям, так і представникам вищого керівництва в системі освіти. Популярно про супровід учня, з прикладами, поясненнями, та рекомендаціями, написана практиком з великим досвідом і щирим бажанням їм ділитися».
Посібник також можна придбати за посиланням http://spectre-shop.com/product/tyutor-v-inklyuzivnij-shkoli-suprovid-ditini-z-osoblivostyami-rozvitku/