Прогулянка на вулиці. Частина 2

Після розминки на вулиці реабілітолог дитячого садка «Дитина з майбутнім» радить виконати такі завдання:

Завдання 1. Міжпівкульна стимуляція. Час виконання — 5–7 хв. Завдання дитини — сприймати і повторювати завдання максимально точно, завдання дорослого — допомагати дитині правильно задіяти правий і лівий боки тіла. Рухи потрібно виконувати чітко, ритмічно (можна під музику), у доступному дитині темпі. Для кращого орієнтування між частинами тіла маркуємо праву руку червоною резинкою, праву ногу — червоною стрічкою (або прищіпкою), іншим кольором лівий бік.

  • Плескаємо в долоні 10 разів.
  • Ліпимо пиріжки: ліва долоня дивиться вгору, правою зверху хлопаємо, міняємо руки. 10 разів.
  • Тарілочки: права рука вгорі, ліва внизу. Перед собою міняємо руки місцями, виконуючи ковзний плескіт. 10 разів.
  • Дві руки одночасно плескають 4 рази по правому стегну, потім по лівому. 3 рази.
  • Дві руки одночасно плескають 4 рази по однойменних стегнах, 4 рази — по різнойменних. 3 рази.
  • Підняти праве коліно вгору і плеснути по ньому правою долонею, те ж для іншого боку. 5 разів.
  • Підняти праве коліно вгору і плеснути по ньому лівою долонею, те ж для іншого боку. 5 разів.

Завдання 2. Загальнорозвивальна гімнастика. Час виконання — 5 хв. Завдання дитини — виконувати вправи з максимальною амплітудою по 5 разів.

  • Повороти тулуба вліво-вправо:

1 — руки на поясі, 2 — руки на плечах, 3 — руки в сторони.

  • Нахили тулуба вліво-вправо:

1 — руки на поясі, 2 — руки на плечах, 3 — руки вгорі.

  • Нахили тулуба вперед:

1 — руки на поясі, 2 — руки за спиною, 3 — руки вгорі.

  • Присідання (хто може, робить із вистрибуванням, плескаючи над головою).
  • Стрибки на місці; з поворотом; ноги разом — ноги нарізно. Ці ж вправи можна виконувати з м’ячем.

Завдання 3. У гості до тварин.

Завдання дитини — орієнтуватися у просторі, запропонованих обставинах, запам’ятовувати порядок дій. Кладемо на землю коробочку з дрібними предметами. На відстані 2–3 метрів навколо неї малюємо крейдою 4 різнокольорові кола і ставимо в них фігурки 4 тварин (або картки з їхнім зображенням). Проведіть від кола з твариною до коробочки хвилясту лінію відповідного кольору. Якщо малювати немає можливості, використовуйте різнокольорові картонні кола. Пропонуємо дитині взяти з коробочки в праву і ліву руку пінцетним захопленням два однакові предмети (наприклад ґудзики) і віднести їх зайчикові стрибками, два інші предмети (наприклад монетки) несемо ведмедю, широко розставивши ноги, курочці несемо свої предмети, присівши, до собачки йдемо спиною вперед. Повторюємо 3–5 разів, стимулюємо дитину запам’ятовувати, які предмети куди і яким способом відносити. Після гри дитина самостійно збирає всі предмети назад у коробочку.