Чому поведінку відносять до виду комунікації? Як дія може стати частиною спілкування дитини з аутизмом та яким чином це проявляється у малюків з ментальними розладами? На ці та інші важливі питання відповідає засновниця МГО “Дитина з майбутнім” Інна Сергієнко у рмках циклу лекцій “Поведінка”.

Посилання на інші лекції циклу “Освітній проект про аутизм та інклюзію”:

Види сенсорних порушень у дітей з аутизмом https://youtu.be/xqJX-km2S4Y

Проблеми дитини за сенсорними порушеннями https://youtu.be/FkXeRavG-VU

Спеціалізована література для дітей з ментальними порушеннями https://youtu.be/P-wHouCPkCc

Стратегії підтримки при сенсорних порушеннях (Частина 1) https://youtu.be/12g_cYpyReA

Стратегії підтримки при сенсорних порушеннях (Частина 2) https://youtu.be/g1aPmal_IXc

Підготовка дитини до школи https://youtu.be/pu-EV7owBtE