Ні ґаджетам — натомість розвиваємо п’ять почуттів

Поведінковий психолог звертає вашу увагу і пропонує сказати «ні» ґаджетам пiд час вимушених канiкул. Порад «дивитися мультики» не буде! Натомість спеціаліст радить батькам пiдключити всi п’ять почуттiв дитини (зiр, тактильні вiдчуття, запах, смак, слух), щоб продуктивно та корисно провести час удома!

Пропонуємо чудовi iгри-вправи на розвиток цих почуттiв!

Смак! Можна залучити маленького помiчника до приготування будь-якої страви. Дати спробувати всі або майже всі складові. При цьому озвучувати (солодке, солоне, кисле, гірке і т.д.).

Запах! Можна грати в «їстівне-неїстівне» , але на запах. Ця вправа допоможе розвинути почуття нюху, пам’ять, увагу.

Слух! Можна разом з вашою дитиною розпізнавати звуки дому та вулиці. Добре разом з малюком зібрати вдома різні предмети (наприклад подушка, металева миска і т.д.). Вони повинні бути з різних матеріалів. Візьміть ударний інструмент (паличка для суші, барабанна паличка) і запропонуйте постукати і послухати звук кожного предмета, називаючи його. Це розвиває увагу, пам’ять, вдосконалює знання про навколишній світ.

Зір! Пропонуємо закріпити кольори та відтінки. Візьміть у руки будь-який предмет і шукайте якомога більше предметів у кімнаті , схожих до нього за кольором. Також можна розкласти по кімнаті будь-які фрукти (наприклад, банан або яблуко), а в руках тримати картку з цим фруктом. Шукати та збирати у кошик, називаючи цей фрукт. Це вправа для розвитку зорового сприйняття, уваги, мови.

Тактильні відчуття! Величезну кількість ігор можна придумати на поліпшення і розвиток тактильних відчуттів. Можна розпізнавати предмети не тільки на дотик руками по контурах, а ще й щічками, ніжками. Можна брати клаптики тканини різної текстури та якості, предмети побуту, одяг в цілому, іграшки. Зав’язавши очі, називаємо, що це за предмет. Якщо це тканини, то можна знаходити пари шматочкам!

І обов’язково наповнюємо дитину емоціями під час ігор! Підтримуємо ефективну та продуктивну взаємодію і комунікацію з вашою дитиною. Дотримуйтеся режиму дня і не забувайте про зоровий контакт!

Залучайте дитину до спільної діяльності у побуті та дайте змогу дитині відчути себе успішною!