5 квітня на базі Факультету корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Застосування методу прикладного аналізу поведінки – АВА в системній корекційній роботі з аутичними дітьми».

Серед поважних гостей конференції – Юлія Ерц, викладач сертифікованих курсів, член міжнародної асоціації поведінкових аналітиків АВАІ, член Ізраїльської асоціації поведінкових аналітиків; Тінатін Тчінтчараулі, доктор психологічних наук, директор Інституту розвитку дитини Державного університету імені Іллі (Тбілісі, Грузія). Також було безліч українських провідних фахівців, науковців, медичних, практичних працівників, представників громадських організацій.
«Вважаємо за доцільне наголосити величезну роль нашого університету в об’єднанні всіх наукових, навчальних та громадських інститутів з метою подолання аутистичних порушень у дітей дошкільного та шкільного віку. Мова йде про неперервну корекційну допомогу не тільки аутичним дітям, а й їхнім батькам. І ми будемо цьому служити на засадах оптимістичної перспективи», –  підкреслює Віктор Миколайович Синьов, академік НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, декан Факультету корекційної педагогіки та психології НПУ імені М.П. Драгоманова.

«Новий освітній стандарт України вимагає модернізації освітніх технологій і побудови нових послуг в загальноосвітніх установах. Особлива увага приділяється інклюзивним процесам, які тільки починаються в нашій країні. Це вимагає навчання педагогічного середовища школи і нових академічних програм у ВНЗ України, – каже Світлана Мігульова, засновник Асоціації поведінкових аналітиків України. – Високим стандартом освіти дітей з особливими потребами є фундаментальна наука – Прикладний Аналіз Поведінки».
Асоціація Поведінкових аналітиків України, яка є представником світової спільноти АВА, цим форумом розпочала співпрацю з Факультетом корекційної педагогіки та психології НПУ імені М.П. Драгоманова. Також учасники обговорили проблемні питання спеціальної та інклюзивної освіти дітей з розладами спектру аутизм.
ABA (Applied Behavior Analisis) – корекційна методика, яка представлена ​​в світі як ефективний спосіб поліпшення поведінки дітей та підлітків зі спектром аутистичних порушень.