Навіть у сучасному світі нових технологій та навчальних програм важко уявити школу без домашнього завдання. Домашня робота часом викликає труднощі у нормотипових дітей. А що говорити, коли школяр з ООП? Про те, як правильно адаптувати домашнє завдання під рівень конкретної дитини з особливими освітніми потребами розповідає директор з розвитку МГО “Дитина з майбутнім” Ірина Сергієнко.
Вам також може сподобатись
![Освітній проект про аутизм та інклюзію. Панічевська Є. Соціалізація: особливості сприймання світу, взаємодія. Соціальна підготовка дитини](https://cwf.com.ua/wp-content/uploads/2021/06/snimok-ekrana-2021-06-28-v-16.49.31-300x167.png)
Освітній проект про аутизм та інклюзію. Панічевська Є. Соціалізація: особливості сприймання світу, взаємодія. Соціальна підготовка дитини
![Як привчити аутиста до нової страви](https://cwf.com.ua/wp-content/uploads/2020/12/snimok-ekrana-2020-12-02-v-13.39.44-300x265.png)
Як привчити аутиста до нової страви
!["Сніданок з 1 + 1" розповідає про життя Била Петерса, дорослого американського аутиста, який приїжджав в Україну влітку 2018 з наше запрошення](https://cwf.com.ua/wp-content/uploads/2020/05/Screenshot_1-1-300x159.jpg)