Практичний семінар для батьків і фахівців.
Семінар веде Член Ізраїльської Асоціації Сертифікованих Аналітиків Поведінки (ACBA) та Міжнародної Асоціації Поведінкового Аналізу (ABAI) Ерц Юлія Михайлівна, місто Кацрін, Ізраїль, http://autism-aba.blogspot.com/
Навчання дітей з аутизмом та іншими розладами розвитку вимагає особливого підходу. Навчальний процес має бути збудований ретельно і послідовно, враховувати особливості дитини та її безпосередні потреби. Традиційні логопедичні і дефектологічні підходи до навчання часто бувають неефективні через істотні розладів у сприйнятті мови і проблематичного поведінки.
Яким чином вибудувати процес навчання?
Як знайти підхід до дитини і допомогти йому подолати складності в навчанні?
Корекційна педагогіка на основі поведінкового підходу (АВА) включає ефективні методи навчання, які ґрунтуються на оцінці початкових навичок і побудові індивідуальної програми навчання та розвитку навичок.
У Прикладному аналізі поведінки існують інструменти оцінки початкових навичок, що дозволяють визначити сильні і слабкі сторони дитини, навіть у тому випадку, якщо дитина не говорить і не співпрацює. Ці інструменти дозволяють визначити, з якого рівня складності завдань слід починати навчання, які саме цілі для навчання включати в поведінкову програму для дитини і які педагогічні прийоми будуть ефективні в процесі навчання.
У ході практичного семінару учасники розглянуть теоретичні основи методів оцінки ранніх мовних навичок, а також навчатимуться застосовувати на практиці оцінний інструмент VB- MAPP, і практикуватися в побудові поведінкових програм навчання.
Обсяг семінару:
Теоретична частина (24 години):
Концепція “Аналізу вербальної поведінки” Скіннера (1957) та її практичне застосування при корекції мовних розладів у дітей з аутизмом та іншими порушеннями розвитку. Клінічні приклади
Програма оцінки ключових етапів розвитку вербальної поведінки і побудова програм VB-MAPP. Критерії оцінки навичок і методологія виконання тестування. Клінічні приклади.
Керівництво з побудови програм навчання для дітей з різним рівнем розвитку навичок. Вибір цілей для навчання на основі тестування навичок. Основні компоненти навчальних програм. Клінічні приклади.
Практична частина (тренінг) (16 годин):
Проведення тестування VB-MAPP для дітей з аутизмом та іншими розладами розвитку.
Робота в командах.
Побудова індивідуальної програми розвитку навичок на основі тестування.
По закінченню семінару учасникам видається сертифікат участі.
Програма семінару:
22 жовтня. Теоретична частина семінару:
– Поведінковий підхід і аналіз мовної поведінки (Скіннер, 1957).
– Елементарні вербальні дії.
– Комплексні вербальні дії.
23 жовтня. Теоретична частина семінару:
– Оцінка ранніх мовних навичок VB- MAPP. Компоненти тестування.
– Правила проведення тестування.
– Інтерпретація результатів тестування і рекомендації з побудови програм.
24 жовтня. Теоретична частина семінару:
– Методи розвитку мовних навичок. Навики поводження з проханням.
– Методи розвитку мовних навичок. Навички розуміння мови і звуконаслідування.
– Методи розвитку мовних навичок. Навики діалогової мови і коментування.
– Методи розвитку допоміжних навичок. Навики імітації і зіставлення із зразком.
25 жовтня. Практична частина семінару:
– Практика і застосування методик для розвитку мовних навичок – робота з дітьми.
– Обговорення та зворотній зв’язок.
26 жовтня. Практична частина семінару:
– Практика і застосування методик для розвитку мовних навичок – робота з дітьми.
– Обговорення та зворотній зв’язок.
Загальний обсяг семінару – 40 годин, заняття проходитимуть за адресою:
м. Дніпропетровськ
Вартість участі – 280 $ (2500 гривень) для учасника