Багато школярів з особливостями розвитку не потребують змін академічних матеріалів у школі, адже спроможні наряду з іншими дітьми сприймати та засвоювати знання. Проте у деяких дітей так не виходить, і їм необхідна корекція навчальних матеріалів. Про те, як визначити, чи треба школяреві адаптація учбових матеріалів, або ж дитина впорається сама розповідає директор з розвитку МГО “Дитина з майбутнім” Ірина Сергієнко.
Вам також може сподобатись

Консул "Аутизм Європа" Інна Сергієнко про світові тенденції, інклюзії, статистикою і власному досвіді в ефірі радіо "Голос Києва"

Освітній проект про аутизм та інклюзію. Біл Петерс. Адаптація академічних матеріалів. Спеціальні інтереси в контексті соціалізації та навчання
