22-23 листопада в Києві відбувся третій семінар першого Модуля унікального Курсу «Аутизм: проблеми комплексної допомоги. Концепція ТЕAССН: методи та методики». Тренери та учасники обговорили тему «Медичні аспекти аутизму в контексті TEACCH».
Як і на попередніх семінарах, слухачі зібралися з різних областей України, а також з Санкт-Петербургу та Москви. У процесі роботи учасники змогли торкнутися таких понять, як медичні аспекти в комплексній діагностиці РСА; лікування за наявності у дитини симптомів аутизму; особливості перебігу коморбідних захворювань, психофізіологічні передумови аутизму в пренатальний період; інструментальні методи діагностики при РСА та ін.
Тренерами на київському семінарі виступили Катерина Глазунова – фізіолог, психолог, кандидат біологічних наук, доцент кафедри розвитку особистості Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, та Мар’яна Нартікова – завідуюча Львівського обласного центру дитячої психотерапії та сімейного консультування, дитячий психіатр вищої категорії, психолог, психотерапевт за напрямками «сімейно-системна та дитячо-юнацька психотерапія», «пренатальна психотерапія», «інтерактивний відеотренінг».
Завдяки досвіду тренерів усі учасники залишилися задоволені навчанням і його форматом.
Відзначимо, що в грудні всіх слухачів першого Модуля Курсу TEACCH чекає супервізія, в результаті чого вони отримають свідоцтво Львівського національного університету ім. І. Франка про проходження курсів підвищення кваліфікації. Це дає можливість пройти атестаційну комісію та отримати наступні кваліфікаційні категорії: “спеціаліст”, “спеціаліст другої категорії”, “спеціаліст першої категорії”, “спеціаліст вищої категорії» або отримати звання “практикуючий психолог-методист” для психологів.